MAPA DE 1695, Chirivella, si con CH.

Chirivella i Aldaya pera que després mos diguen els "intelectuals" que eixes dos lletres NO EXISTIEN EN VALENCIÀ, que es un invent castellà.

4 comentarios:

  1. A més d´un descervellat catalaniste li va a reventar el cap de llegir aço...

    ResponderEliminar
  2. Saps lo que me diuen, que esta escrit en castellà pero si els nom dels pobles estan en castellà ¿com es possible que fique QUART i no QUARTE? ¿Dirien lo mateix si estiguera CULLERA?.
    La cuestio es que no te ningun fonament filologic que mos diguen que no es ni MOSATROS ni NOSATROS sino NOSALTRES per que aixina escrigueren els nostres clàssic, llavors ¿Perque mos substituïxen la CH per TX o X si es escomençament de paraula si els nostres clàssic NO ho feren?
    Un salut i gracies per la teua opinio.

    ResponderEliminar
  3. a vosotros os sustituyen o cambian CH por TX o X y a nosotros nos cambian CH por C , y cambian total mente su significado y asi queda que por ejemplo que el monasterio de lluch (del latin bosque) se trasforma en lluc (lucas)

    ResponderEliminar
  4. Hola Fone, la cuestión es hacernos comulgar con ruedas de molino para así ellos seguir con la mamandurria, pero dentro de poco Coalicio Valenciana empezará a poner a cada uno en su sitio y al Reino de Valencia donde le corresponde, EN LO MÁS ALTO.
    Un saludo.

    ResponderEliminar