¿A on estan els valencianistes del PP?

El dumenge 12 de giner varem tindre la sort o la desgracia de que vinguera Juan Lapuerta al Cap i Casal del Regne a dir-mos als valencians que devem de deixar de ser espanyols perque som catalans, pera que formem els inconstitucionals i paranoics països catalans, canviar-mos el nostre milenari idioma valencià i el espanyol transcontinental pel infecte i infame dialecte barceloní normalisat o que tingam que canviar la nostra Real Senyera pel fals penó de la conquesta estrelat o que la nostra capital ya no siga mai més Valéncia per a ofrenar noves glories a Barcelona y demés burrades, un partit polític que es capáç de acollir a terroristes condenats, que demana la legalisació de batasuna-eta, y que proclama els inconstitucionals e illegals països catalans.
Com es llògic tant Coalició Valenciana com el Grup d'Acció Valencianista fórem a dir-li que de mosatros no es burla ningú i complirem. Lo més trist es vore a la societat valenciana hipnotizá per un corrupte i catalaniste PP que ni esta ni s'els espera i menys pera defendre les senyes d'identitat dels valencians. lo que si esperem es que espolsen les seues Senyeretes de plàstic i remenejant-les en gran mestrage, com Morfeo l'hipnotisador, pera qu'el poble valencià continue votant-los pera seguir ells chuplant de la mamella valenciana que esta més seca que un espart.
Que bonico i que utòpic seria vore junts a mosatros a la plana major del PP valencià en tots els seu militants i afiliats junts fent una pinya i deixant a banda les diferencies polítiques, que bonico que seria vore a Rajoy demanar la ilegalisacio d’un partit que proclama els inconstitucionals paisos catalans. PERO NO. Dins de poc uns dels mensages força del Partit pa Plorar: " en defensa de la identidad valenciana". Reunit-mos mils de valencians i impedir democràticament que eixe individu en sobre dosis de narcissisme poguera entrar dins d'el hotel a pixar-se damunt dels sentiments més fons dels valencians. Pero clar, la realitat es ben distinta i el PP fa amagat just lo contrari de lo que predica en les eleccions, tant per acció com per omissió: PANCATALANISME PUR I DUR. ¿Algun dia vorem a algú del PP eixir al carrer a defendre els interessos del poble valencià?. Puix va ser que NO.

ESPAÑOL:
¿Donde están los valencianistas del PP?
El domingo 12 de enero tuvimos la suerte o la desgracia de que viniera Juan Lapuerta al Cap i Casal del Regne a decirnos a los valencianos que debemos de dejar de ser españoles porque SOMOS CATALANES, para que formemos los inconstitucionales y paranicos paiasos catalans, cambiar nuestro milenario idioma valenciano y el español transcontinental por el infame e infecto dialecto barcelonés normalizado o que tengamos que cambiar nuestra Real Senyera por un falso penó estrellado o que nuestra capital deje de ser Valencia para ofrecer nuevas glorias a Barcelona y demás burradas, un partido político que es capaz de albergar a terroristas condenados, que pide la legalización de batasuna-eta.
Como es lógico tanto Coalicio Valenciana como el Grup d’Accio Valencianista fuimos a decirle que de nosotros no se burla nadie y cumplimos. Lo más triste es ver a la sociedad valenciana hipnotizada por un corrupto y catalanista PP que ni esta ni se le espera y menos para defender las señas de identidad de los valencianos, lo que si esperamos es que dentro de poco con la llegada de las elecciones autonómicas el PP empiece a desempolvar sus Senyeritas de plástico y agitándolas con gran maestría, cual Morfeo hipnotizador, para que el poble valencià continúe votándoles y así ellos seguir chupando de la mamella valenciana que esta més seca que un espart.
Qué bonito y que utópico seria a ver visto junto a nosotros a la plana mayor del PP valenciano con todos sus militantes y simpatizantes juntos haciendo una piña y dejando al margen las diferencias políticas, que bonito sería ver a Rajoy pedir la ilegalización de un partido que proclama los inconstitucionales paisos catalans, PERO NO. Dentro de poco uno de los mensajes fuerza del Partit pa Plorar será “en defensa de la identidad valenciana”, habernos reunidos miles de valencianos e impedir democráticamente que ese individuo con sobre dosis de narcisismo pudiera entrar en el hotel a miccionar sobre los sentimientos mas hondos de los valencianos. Pero claro la realidad es bien distinta y el PP hace a escondidas justo lo contrario de lo que predica en las elecciones, tanto por acción como por omisión: PANCATALANISMO PURO Y DURO. ¿Algún día veremos a alguien del PP saliendo a la calle a defender los interese del pueblo valenciano? Pues va ha ser que NO.

No hay comentarios:

Publicar un comentario